Monday, December 16, 2019

Buku 365 Panduan Aktiviti Pendidikan Awal Kanak-Kanak (PAKK)

Buku 365 Panduan Aktiviti Pendidkan Awal Kanak-Kanak | “Ramai guru yang mengadu pening nak buat RPH hari-hari. Banyak benda yang nak kena buat. Nak kena cari idea la nak kena tulis lagi dan macam-macam lagi. lepas tu yang stress lagi bila aktiviti yang di buat kadang kadang langsung tak dapat perhatian anak murid. Dia orang cakap tak seronok lah, susah lah, tak paham dan macam-macam lagi”.

"Ramai ibubapa yang berminat untuk mengajar sendiri anak anak kecil di rumah tapi tercari cari apa yang nak di ajar dan bagaimana nak mengajar anak anak mengikut silibus yang betul".

Saya rasa anda tak perlu susah hati lagi kerana buku PAKK dari Dr. Mahani ini sangat membantu para guru dan ibu bapa untuk mengajar anak-anak kecil kita yang bijak pandai semuanya. Testimoni Buku Panduan Aktiviti Pendidikan Awal Kanak-Kanak ini boleh memberi gambaran kepada anda semua akan manfaat buku ini kepada pembeli.


MEMBERI TUNJUK AJAR DAN GUIDELINES KEPADA GURU2 TADIKA

SETIAP HARI AKAN ADA AKTIVITI SAYA BUAT DENGAN ANAK

BAGUS DIJADIKAN PANDUAN UNTUK CIKGU2 YANG BELUM ADA PENGALAMAN

ISI KANDUNGAN YANG SANGAT MENARIK

Macam mana? Ada yang dah tertarik dengan testimoni yang menarik itu? Hehe. Saya yang menaip testimoni ini pun terasa akan keterujaan pemberi testimoni. Saya kongsikan beberapa helaian ya.






Kenapa digalakkan untuk mendapatkan buku 365 Panduan Aktiviti Pendidikan Awal Kanak-kanak oleh Dr. Mahani Razali?

✅ Langkah demi langkah untuk mengajar kanak-kanak prasekolah yang berumur 4 hingga 6 tahun dengan secara lengkap dan komprehensif.

✅Merangkumi tunjang mengikut Kurikulum Standard Prasekolah Kebangsaan iaitu Tunjang Komunikasi, Tunjang Sains dan Teknologi, Tunjang Fizikal dan Estetika, Tunjang Kemanusiaan, Tunjang Keterampilan Diri

✅ Mengandungi subjek Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris, Awal Matematik, Awal Sains, seni dan kreativiti, kemanusiaan dan ketrampilan diri serta elemen sivik

✅ Sesuai digunakan oleh ibu ayah untuk mengajar anak-anak dirumah kerana panduan yang sangat lengkap, langkah demi langkah dan bergambar.

✅ Sesuai digunakan oleh usahawan yang bercadang untuk membuka kelas atau pusat tuisyen untuk kanak-kanak prasekolah kerana modul yang sangat lengkap dan komprehensif.

✅ Sesuai digunakan oleh pengetua tadika, guru-guru tadika yang memerlukan panduan yang lengkap untuk membuat aktiviti bersama pelajar.


Bagaimana? Nak sample e-book ini? Boleh whatsapp saya terus ok. Saya akan bagi sample buku 365 ini secara PERCUMA. Harga? Haaaa. Sekarang masih lagi ditawarkan dengan harga pre-order iaitu RM10 lebih murah dari harga biasa. Dapatkan sekarang!


Facebook Page: Projek Niaga Bookstore
Whatsapp: 0111 0280 205

Assalammualaikum buat semua yang singgah disini.
Semoga kalian dapat sesuatu yang baik.
Yang baik datangnya daripada Allah,
Yang buruk dari saya sendiri.
♡ Yatie ♡

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Copyright © My Name Is Yatie Designed by azhafizah.com